Marketing na Društvenim Mrežama

Zašto se opstaje jedino „u mreži" ?

 

Na ovu pitalicu odgovaramo vam statistikom- 93% marketara koristi društvene mreže u poslovne svrhe i ne odustaje od toga. Upravo zbog ove tvrdnje postavite sebi upitnu - da li ima smisla da činite preostalih 7%?

 

Brojevi nadalje slikaju sledeću situaciju:

88% firmi u Srbiji u svome poslovanju koristi FB.

58% ispitanika društvene mreže smatra korisnim marketinškim i pr alatom.

45% tvrdi da socijalne mreže pojednostavljuju i ubrzavaju komunikaciju sa klijentima/korisnicima/potrošačima

32% firmi je „upecalo" na poslovnim profilima nove partnere sa kojima su nastavili da sarađuju.

Mi od vašeg proizvoda ili usluge činimo delo koje zavređuje pažnju i viče „kupi me"! Kako to činimo?

 

Kreiranjem marketing plana

Dobićete sveobuhvatno, sadržajno ali i jasno i precizno uputstvo na koji način ćemo plasirati vaš proizvod ili uslugu, uz detaljnu analizu marketinških aktivnosti. Vremenski period za sprovođenje ovog plana - vi određujete. Dakle, planiramo zajedno!

 

Strategijom na društvenim mrežama

Za vašu firmu internet je scena gde, da bi klijentove oči gledale baš vas, morate biti- bez obzira na kvalitet- zanimljivi! Ako je vaša strana „mrtva" i niko ništa ne lajkuje, mi ćemo je oživeti konstantnim, korisnim i kreativnim postovima. Neka iskustva vam ne možemo reći, ali ćemo ih primeniti na vašu stranicu.

 

Oglašavanjem

I u ovom slučaju nam statistika „pruža ruku":

47% mladih provede 1-2 h dnevno na Facebook-u, 34% manje od pola sata, a 19% „fejsbuči" po tri ili više sata. 

Benefit online oglašavanja je što vi birate ciljnu grupu kojoj želite da se obratite, razne su mogućnosti, a evo i nekih: po polu, godištu, mestu stanovanja, interesovanjima, bračnim statusima, roditeljima ili ljudima bez dece, profesiji, uređaju itd.

Reklamiranjem na društvenim mrežama dolazite do svoje ciljne grupe baš tamo gde ona provodi najviše vremena - na Internetu.

 

Imate li smelosti da vaš posao i dalje živi off-line životom?