SMS kampanje

Kampanje koje „imaju prođu" u uređaju koji potrošači konstantno nose sa sobom - odličan su marketinški alat za direktno promovisanje usluge kojom se bavite ili proizvoda koji nudite.

 

Ljudima je danas mobilni telefon aksesoar koji je neprestano uz njih, čineći ga nezaobilaznim medijem za reklamiranje.

 

Ovim načinom oglašavanja se istog trenutka obraćate vašoj ciljnoj grupi. Efekti SMS kampanje uočljivi su odmah i predstavljaju najbrži način komunikacije sa korisnicima. 

Statistika u ovom slučaju govori ovako:
Broj pretplatnika mobilne telefonije u Srbiji dostigao je cifru od 10.182.023

U prevodu: na 100 stanovnika Srbije ide čak 143 mobilna telefona. Tu je i godišnji rast od oko 200.000 korisnika .

   

Ostale prednosi SMS kampanja:

  1. Ušteda i novca i vrema
  2. Unapređeno targetiranje-Bilo da posedujete bazu sa hiljadama ili stotinama SMS brojeva telefona, sve ih je moguće razdeliti na ciljne grupe i svim korisnicima slati određenju, njima prilagođenu poruku.
  3. Visok procenat pročitanih poruka- Procenat pročitanih SMS poruka je preko 99%. Da li ste Vi nekada propustili da pročitate pristigli SMS?
  4. Dostupnost-Više od 90% naših građana poseduje bar 1 mobilni telefon, a sve više njih koristi dva ili više brojeva.
  5. Reakcija na reklamu- Promotivna poruka se obraća korisniku u trenutku kada je on u pokretu i spreman da reaguje. Prema istraživanjima, postoji velika verovatnoća da će reakcija na reklamu biti u prvih sat vremena od prijema.