Copywritting

Mi mislimo kreativu i ubijamo pasivu. 

"Kopirajtujemo" za vas.  

Vaš viralni identitet u našoj agenciji je rezultat zbira= UMETNOST + ZANAT

 

Igramo se sa rečima i od njih stvaramo sadržaj iliti igru u kojoj će vaši klijenti rado učestvovati. 

Naša mantra je - konstantna komunikacija - jedini način da klijenti ostanu zauvek zaljubljeni u vas. Jer svaki brend želi da izraste u "lovemark". Mi vam na tom putu pomažemo.

Da štrčite, a ne budete šćućureni.  Igrajte se sa nama! 

Usluge kopirajtinga koje možete dobiti u agenciji OR#IDEJE iliti kako ćemo „zbrinuti" vaše poslovanje:

1)    Osmišljavamo tekstove za vaš sajt koji na kvalitetan, ali i slikovit način prikazuju vašu poslovnu aktivnost. Internet stranica je za potrošača vaša poslovna lična karta! Uvidom u nju kupci stvaraju sliku o vama. Mi ćemo se potruditi da njihov utisak bude takav da predstavlja uvod u kupovinu vašeg proizvoda ili korišćenje usluge koju nudite.

2)    Marketing revolucija dovela je do toga da nije više samo važno da reklamni slogani budu kreativne poruke i reprezenti proizvoda, već one moraju ući u polje emocija potrošača! Zato je važno da vam potrošači veruju i da vas vole!

Istraživanja pokazuju da je sve više onih koji smatraju da reklame zaista „menjaju svet". Zbog toga je važno ko će biti tvorac vaših logoa i promotivnih slogana. OR#IDEJE „mućkaju glavom" i iskustva potrošača, kao i marketinške zakonomernosti oblikuju u kratke reklamne forme.

3)    PR tekstovi takođe su jedno od naših umeća. Vodimo se parolom Dejvida Ogilvija, koga smatraju tvorcem marketinga i kopirajtinga, a koji je naglašavao da treba reklamirati proizvod, a ne sopstvenu reklamu.

4)    „Word of mouth" iliti reklama od „usta do usta" ostao je najučinkovitiji način reklamiranja do danas. Da bi ljudi kupovali vaše proizvode i to iskustvo prenosili na svoju porodicu i prijatelje- mi ćemo se postarati da na svakoj platformi „budete lepi"! Bilo da je to tekst za web magazin, štampani medij, TV ili će se o vama govoriti na radiju- potrudićemo se da svaki od tih marketinških alata verno prikaže kvalitet i neophodnost vašeg proizvoda ili usluge.