Kako da vaš Instagram nalog bude poslovno orijentisan - Or#ideje

Kako da vaš Instagram nalog bude poslovno orijentisan

17.8.2018.
Podelite:
Kako da vaš Instagram nalog bude poslovno orijentisan

Ukoliko želite da vaš Instagram nalog bude više poslovno orijentisan onda ste na pravom mestu.

U ovom članku ćemo vam dati par saveta za to.

Koristite Instagram call to action dugmad kako biste podstakli poslovne transkacije. Poslovni nalozi Instagrama sada mogu da dodaju dugmad za akciju na profil, koje omogućava korisnicima da rezervišu sastanak, kupe karte, napravi rezervaciju ili sastanak i još mnogo toga.

Primenite @mention nalepnicu za razmenu podataka, kako biste dobili podršku ključnih partnera u Story-ju. Ukoliko koristite ovu nalepnicu, vaš Story će se pojaviti vezan za nečije ime i više ljudi će ga videti i reagovati na njega.

Kako se vaš posao bude širio, širiće se i ponuda vaših proizvoda.
Najbolji način da tada usmerite ljude ka vašoj strani jeste da u opis Instagram profila ubacite url željene landing stranice.

Ukoliko imate problema sa idejama za vaš Story, možete da se opustite. Instagram je uveo novu opciju koja vam dozvoljava da možete da koristite story-je drugih ljudi na vašem story-ju.


Dodajte pitanja nalepnice na vaše story-je, kako biste pokrenuli vaše pratioce.


Budite prisutni na IGTV.