Kako da koristite društvene mreže za promociju vašeg događaja?

Kako da koristite društvene mreže za promociju vašeg događaja?

28.05.2018.
Podelite:
Kako da koristite društvene mreže za promociju vašeg događaja?

Kako da koristite društvene mreže za promociju vašeg događaja?

 

Izaberite društvenu mrežu/ platformu koja je najpogodnija za promociju vašeg događaja

Kao prvo, morate odlučiti koje društvene mreže želite da koristite, koja mreža će najbolje ispratiti samo dešavanje.  Neke mreže su bolje prilagođene određenim vrstama događaja.

Na primer, ako planirate veliki događaj koji je otvoren za javnost, Facebook je najbolja opcija za to. Kada jednom napravite događaj, na Facebook-u možete koristiti ciljano oglašavanje da biste ga promovisali na svoju idealnu publiku.

Sa druge strane LinkedIn je najbolji za korporativne događaje. Kroz LinkedIn, možete napraviti događaj i pustiti prisutne da započnu umrežavanje jedni s drugima.

Postoji nekoliko načina za kreiranje događaja na LinkedIn-u:

  • -Dodajte ažuriranje statusa pomoću veze na stranicu za prijavljivanje.
  • -Objavite post.
  • -Pošaljite direktne poruke osobama koje želite da pozovete.
  • -Ažurirajte stranicu kompanije.
  • -Kreirajte grupu za ljude koje želite da pozovete.

Instagram je najpogodniji za manje formalne događaje, okupljanja blogera i tome slično. To je sjajna platforma za postavljanje visokokvalitetnih slika koje blogeri mogu da dele. Takođe, na Instagramu dobijate priliku da koristite hashtag kako biste raširili svest o događaju preko vaših blogera.

 

Napravite osećaj zajednice sa jedinstvenim Hashtag-om vašeg događaja

Bez obzira na društvenu platformu koju ste izabrali, važno je imati hashtag događaja. Jedinstveni hashtag omogućava svima na toj mreži da doprinesu razgovoru, čime se stvara dodatna interakcija oko vašeg događaja.

Izaberite hashtag koji je kratak i nezaboravan.

Treba proveriti da li vaš hashtag nije prethodno bio korišćen i da se ne preklapa sa bilo kojim hashtagom od vaših konkurenata.

Kada kreirate svoj hashtag, koristite ga često i što ranije. Uključite ga u svoje postove na društvenim mrežama čim kreirate događaj i pošaljete pozive. Što ranije počnete da ga koristite, to ćete dati ljudima više vremena da se uključe u razgovor u vezi samog događaja.

 

 

Izgraditi iščekivanje događaja sa zanimljivim sadržajem

Sadržaj bi trebalo da bude veliki deo taktike promocije vašeg događaja. On vam pomaže da doprete do različitih ljudi i da im date temu za razgovor sa njihovim prijateljima.

Kada kreirate svoj jedinstveni hashtag, možete započeti sa nizom postova.

Ako planirate korporativni događaj, možete upotrebiti blog postove, studije slučaja, preporuke sa ranijih događaja, intervjue sa zanimljivim zvukovima ili profile uticajnih učesnika događaja.

Za manje formalne događaje, okupljanja blogera i tome slično, razmotrite formate kao što su: blog postovi koji najavljuju dešavanje, slike i video snimke sa mesta dešavanja, momente iza scene, scene planiranja i pripreme događaja...

Takođe možete podići interesovanje za događaj tako što ćete napraviti vizuelne promene na stranicama i profilima društvenih mreža. Ako imate resurse, kreirajte banere o događaju i dodajte ih u zaglavlja na stranicama na Facebooku i Tvitteru.

 

Održavajte povezanost  putem razgovora i zanimljivim sadržajem i posle događaja

 

Posle događaja možete koristiti svoje društvene mreže kako biste ostavili trajni utisak na vašu publiku.

Pratite posetioce i zahvalite im se što su došli.

Zamolite ih za povratne informacije. Pitajte ih šta im se svidelo? Šta bi oni uradili drugačije? Šta bi voleli da vide sledećeg  puta?

Koristite sadržaj sa samog događaja da biste kreirali nove postove. Zamolite blogere da pišu o događaju. Ako imate dobre fotografije ili ste snimili video zapise, postavite ih na društvene mreže i podelite sa vašim pratiocima.

Koji god sadržaj da izaberete obavezno u post uključite i jedinstveni hashtag događaja.

 

 

Procenite sve rezultate kako biste unapredili merketing za sledeći događaj koji ćete organizovati

Najvažnije alatke marketinga u društvenim mrežama su analize i evaluacije.

Preko njih, možete dobiti mnoštvo uvida koji su vam potrebni. Tu možete saznati koliko puta je vaš sadržaj bio podeljen, koliko ljudi je videlo vaš sadržaj i postove, koliko komentara je bilo na  vašim postovima, koliko je ljudi kliknulo na linkove u vašim postovima na društvenim mrežama...

Ovu informaciju možete dopuniti podacima iz Google analitike koji vam govore kako su se ljudi ponašali kada stignu na vašu zadatu web lokaciju, šta su gledali i koliko su dugo istraživali sadržaj i tome slično.

Događaji su odličan način povećanja performansi vašeg sajta u organskoj pretrazi tako što ćete promocijom istih dobiti linkove od blogera i posetioca koji ljude šalju na vašu stranicu.

Instagram Postovi