Kako da vaši postovi budu što zanimljiviji?

Kako da vaši postovi budu što zanimljiviji?

31.05.2018.
Podelite:
Kako da vaši postovi budu što zanimljiviji?

1.Otkrijte nezvanične praznike i popularne događaje preko Forekast-a

Forekast  je jedno od najboljih platformi za otkrivanje onoga što se dešava, šta je u trendu i za otkrivanje popularnih događaja koji tek dolaze. Događaji se dodaju na web lokaciju, a zatim ih posetioci ocenjuju i nadograđuju  i na taj način uzdižu najpopularnije događaje na sam vrh stranice.

Dok skrolujete kroz Forekast, dobijate pregled glavnih događaja i trendova koji dolaze u danima, nedeljama pa čak i mesecima koji su pred nama. Ova platforma može da obezbedi tone inspiracije i održava vas u toku sa glavnim konferencijama u vašoj oblasti poslovanja, neformalnim praznicima kao što su  Svetski dan Ljubimaca, obaveštava vas o lansiranju nekih novih proizvoda, sportskim događajima i maltene svemu što stoji između toga.

Možete čak dodati događaje u svoj kalendar, tako da ne zaboravite važne predstojeće datume za interakciju sa publikom u realnom vremenu.

2.Pronađite trendy i zanimljive GIFove koristeći stranicu Today on the Internet

Odavno su nestali dani tekstualnih postova na društvenim mrežama.

Fotografije, GIF i video snimci treba da čine veliki deo vašeg marketinga na društvenim mrežama. Upravo tu nastupa stranica Today on the Internet, jer preko nje danas možemo da  ispoljimo svoju kreativnost.

Ova stranica rangira najnovije GIF-ove, fotografije i video zapise na Web-u, a najbolje je to što se ažurira na svakih 24 sata svežim sadržajem, tako da uvek možete biti na vrhu vaše igre.

  • 3.Identifikujte nove izvore sadržaja pomoću Almighty Press platforme

Iako se mnogi social media menadžeri oslanjaju na usluge stranica kao što je Feedly, koja donosi brojne novine iz oblasti koju odaberete, tj iz oblasti kojom se bavite, ponekad je bolje ''zakoračiti u svet'' i tragati za informacijama samostalno.

Krstarenje internetom u potrazi za dobrim sadržajem za društvene mreže može biti dosta teško, a upravo tu priskače u pomoć platforma Almighty Press, koja čini čuda u jednoj takvoj pretrazi.

Kada se prijavite za besplatni 14-dnevni probni period, kliknite na ’’content’’ na vrhu stranice i izvršite pretragu za bilo koje relevantne ključne reči. Takođe, možete fokusirati pretragu tako što ćete dodati određene web stranice ili fraze koje biste želeli prikazati u svojim rezultatima, postove sa više reach-a ili engagement-a i slično.

4.Ostanite u toku sa događajima preko Twitter-ovog biznis bloga

Nikako nećete želeti da propustite bilo kakve trending događaje koji se najavljuju na Twitter-u, jer će ti događaji verovatno biti plasirani svuda po svim društvenim mrežama.

Na sreću, Twitter Business Blog objavljuje kalendar otprilike nedelju dana pre kraja svakog meseca kako bi vas ’’održao u igri’’. Sa kalendarom dobijate sjajan pregled trending događaja koji dolaze i najavu koji su očekivani tweet utisci za svaki događaj.

Ovo vam može pružiti inspiraciju prilikom pravljenja vašeg mesečnog rasporeda za postovanje na društvenim mrežama, što vam omogućava da iskoristite najveći očekivani događaj u mesecu kao zanimljiv post.

Možete da preuzmete kompletan Twitter marketing kalendar za godinu direktno sa bloga. Međutim, oni obično dodaju nove događaje svakog meseca, tako da je najbolje da svakog meseca ponovo proverite i potražite bilo kakve nove dopune.

5.Pronađite inspiraciju u Swipe folderu na stranici  Evernote and Marker.io

Ova stranica je odlična za sve ljude koji se bave social media marketingom, jer vam najbolju inspiraciju pružaju vaše kolege iz branše. Glavni problem je ukoliko vidite nešto što vam se svidelo i što ste vi želeli da postujete na nekoj konkurentskoj stranici, tada se pravi swipe folder.

U swipe folder, ćemo staviti sve one postove koji su nam se dopali, ali koje trenutno ne možemo da koristimo jer ih je već neko drugi upotrebio u tom momentu.

To je mesto na kome možete sačuvati sve vaše omiljene postove koji su drugi kreirali. Onda kada vam je potrebna neka inspiracija, možete da pregledate dobre stvari koje su drugi smislili da biste kreirali svoje postove.

Naravno, krađa od drugih nije cilj ovde. Ideja je da pozajmite delove stavova sa društvenih mreža od drugih i stvorite od njih nešto što je jedinstveno za vaš brend.

Instagram Postovi