Šta
Virtuelni svet je nametnuo vašem poslovanju novi zadatak. Sada je pitanje da li treba da koristite digitalni marketing zamenjeno pitanjem koju strategiju treba da upotrebite na njemu.
Živimo u vremenu gde je medij svaki čovek sa telefonom u ruci i mogućnošću pristupa internetu. Zbog toga je nužno da na globalnoj mreži budete konstantno prisutni.
U eri BIG DATA iliti sveopšteg vrtloga informacija važno je da vaše poslovanje bude predstavljeno tako da ga upravo taj vrtlog informacija ne pojede.
Pored web sajta koji prezentuje vašu firmu, neophodno je da sa svojom ciljnom grupom komunicirate putem društvenih mreža i oglašavanja na istim, zatim da kroz Google reklame dođete do novih korisnika.
Vaše prisustvo u "online svetu" će postojećim korisnicima ulivati dodatno poverenje, gde ćete ih putem e-maila (newsletter) i SMS kampanja podsećati na vas, nuditi specijalne popuste i obaveštavati o novostima iz vaše firme.